niedziela, 7 lipca 2013

Alicja- 9 dni

W przeciągu tygodnia miałam przyjemność fotografować, 4 modelki. Kiedy stałymi modelami są chłopcy- moi dwaj synkowie-tyle dziewczynek przed obiektywem w tak krótkim czasie, to naprawdę wielka i przyjemna rewolucja ;) W sobotę miałam przyjemność fotografować dwie modelki, z samego rana sesja w plenerze z dwulatką. Po południu natomiast kolejny noworodek.
W tym poście pokazać chcę wam kilka ujęć, malutkiej, ślicznej Alicji. Po tych trzech sesjach z kilkudniowymi noworodkami, wiem już że to trudne, ale wspaniałe zajęcie, sama przyjemność ale i spory stres. Wiem, jak wiele pracy przede mną, ale cieszę się, że te trzy mamy przyjęły moje zaproszenie i zaufały mi, dzięki tym mamusiom i ich maleńkim córeczkom, dostałam solidną lekcję!
Dziękuję Emilii, Paulinie i Kasi oraz ich córeczkom Lei, Oliwi i Alicji. Lea i Oliwia już gościły na moim blogu dziś czas na:
9-sniową Alicję! 







:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz